A person with a heart so big
DATUM: 2013-04-27 | TID: 18:02:21 | KATEGORI: Allmänt

Nu har det snart gått en vecka sedan jag var på min livs första konsert, vilket var....
*trummvirvel* JUSTIN BIEBER!
 
Det var så sjukt jäkla härlig känsla. Kan forfarande inte fatta att jag har vart där, i globen i samma arena som JB. Ofattbart. Så nu har jag åkt på en riktig bieber fever kom min mamma så smart på här i onsdags när jag var så frukansvärt förkyld och mådde inte så bra, vilket resulterades i en frukansvärd magsjuka sen på torsdagen. Så har legat helt däckad här hemma sedan dess. Men nu mår jag faktiskt helt okej, bara lite grann av förkyldningen som är kvar.
 
 
Bilderna är från konsert dagen 22 april. De är en sån där dag som jag ALDRIG kommer glömma. Så jävla grymt att få se en sån person som man bara har följt på internet och bara kunnat drömma om att få se i verkligheten. Och nu har jag faktiskt sett honom, LIVE. Jag kunde inte vara gladare då! De var även väldigt kul att få dela det med min lillasyster som är en riktig belieber. Hon grät floder av lycka. Kul att kunna få göra henne glad och ta med henne på en sån här sak!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?