Sometimes good things fall apart, so better things can fall together
DATUM: 2013-05-06 | TID: 21:41:54 | KATEGORI: Allmänt

Hallå i stugan!

Sitter här vid datorn och bara segar. Tänkte nästan ta och krypa ner i sängen så det snart kan bli onsdag så jag får åka till johan!
Tänk att han åkte hem igår och jag vill ha honom hos mig nu. Saknar honom redan en aning. Men den här veckan kommer bli så skön, jobbar ju bara imorgon och onsdag och på onsdag slutar ja ju ändå klockan 13. Sen är jag ledig resten av veckan och spenderar resterande veckan hos min pojke i göteborg :)
 
Ibland kan jag faktiskt tycka att det här jobbet är mer än bra när man får såna här överraskningar med att vara ledig mitt i veckan såhär. haha Skämt åsido! Jag är mer än glad att jag har ett jobb, trots att det är lite ovisst och så. Men man får va glad för de man har vissa gånger :)
 
Men nääh, detta duger inte, de får bli ett kapitel i 50 nyanser av honom sen ska jag sova! perfekt avslutningen på den här dagen! :)
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?