Don't you share your smile with anyone else but me
DATUM: 2013-05-01 | TID: 19:08:20 | KATEGORI: Allmänt

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen. När jag har nån sorts dålig dag så blir de oftast ett inlägg här.

så here we go..

Jag är inte den personen som vill tynga ner någon annan på grund av att jag har tankar som spökar i mitt huvud.

De finns mycket i en blondins hjärna vissa dagar.. Och idag är det en sån dag, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är heller. vill bara skaka av mig de och måla på det där leendet som oftast finns i mitt ansiktet. Jag är faktiskt väldigt glad över de personerna som jag är omringad av och borde verkligen uppskatta det som jag runt om mig. Och kanske tänka mindre på det som oroar mig, fast det kanske är sånt man borde ta tag i? 

 

Men en drake flyger ju inte i medvind!

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?