it´s time for a change
DATUM: 2013-03-19 | TID: 21:14:48 | KATEGORI: Allmänt

..en förändring som jag inte vet om jag vågar att ta vara på. Det är ett sånt ansvar som jag inte riktigt vet om jag är riktigt mogen för. Ja jag är gamal nog för det egentligen. Men frågan är om jag egentligen vågar. 
 
Den där hariga och fega sidan av mig tycker jag inte om. Jag vill våga ta chanser, men jag är helt enkelt för feg och framtiden är för oviss. Om jag bara kunde vara lite mer som andra...
 
Ibland kan jag bara älska min syster lite konstigt mycket. Tänk att när jag pratar med min lillasyster som är 4 år yngre än mig så kan hon få det att låta som att jag skulle klara det mesta. Jag är så himla glad att jag har min underbara syster som jag har älskat över allt annat sen hon ploppa ut 1996-01-09!!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?