jobbar med mig själv försöker ändra mitt liv
DATUM: 2013-03-24 | TID: 20:54:14 | KATEGORI: Allmänt

 
Har en helt underbar pojkvän som kom hem i fredags med tårta och blommor till mig! Känner mig en aning bortskämd ibland när jag är med honom tsss!

Hade i alla fall en bra födelsedag och även en hel bra helg i göteborg med andra ord!
Men nu är det dags för nya tag för en arbetsvecka, men den blir ju kort i alla fall vilket känns lite lättare.
Slutar ju på torsdag redan klockan 1 tror jag! Kommer bli skönt med ännu en lång helg med påsk & allt. Ser fram emot den här helgen som kommer känner jag! :)

Är lite pirrig för morgondagen också.. Vad det är kanske kommer avslöjas inom snar framtid.. Eller låter jag det vara osagt, det får jag se! :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?