Not really sure how to feel about it
DATUM: 2013-03-17 | TID: 21:03:01 | KATEGORI: Allmänt

Nu är jag hemma efter en helg i göteborg hos älsklingen. Helgerna är alldeles för korta tycker jag men de är jag nog absolut inte ensam om att tycka..
Det är skönt att komma hemifrån såhär, men när man väl kommer hem så känns de ganska bra ändå, som man landar och verkligen känner sig hemma.. Konstig känsla ändå men men. 

Den här veckan kommer bli skön hoppas jag, ledig fredag. Då tar jag mitt pick och pack och tar tåget till göteborg igen. Eller de gör jag redan torsdag kväll. Men kommer nog hinna skriva något mer här innan de är torsdag :D

Nu känner jag verkligen för att ta natten! Så kanske jag är lite pigg imorgon bitti när jag vaknar upp. Är ju ändå min födelsedags vecka vi går in på imorgon! (a)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?